Subject: Vaimse tervise õenduse tegevusjuhendi kooskõlastus
From: "Laura Oisalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon VATEK" <[email-masked]>
Cc: "Aivar Koppas" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 12:02:36 +0300

Tere!

Saadan Teile kooskõlastamiseks Vaimse tervise õenduse tegevusjuhendi, mille 
koostamist on eest vedanud Eesti Õdede Liidu Vaimse Tervise Õenduse 
Seltsing, Tervisekassa toetusel.
Tegevusjuhendi eesmärk on toetada vaimse tervise õe teenuse osutamist 
ühtsete põhimõtete ja kvaliteedikriteeriumite alusel ning olla abiks vaimse 
tervise õele vastuvõttude ja tervisedenduslike tegevuste planeerimisel, 
elluviimisel ja hindamisel. Oleme tegevusjuhendit koostades lähtunud 
rahvusvahelistest ja Eesti vaimse tervise õenduse parimatest praktikatest 
ning arvestanud tervishoiutöötajate ja patsientide vajadusi.
Palume Teil juhendiga tutvuda ja jagada oma kommentaare või ettepanekuid 
hiljemalt 14. oktoobriks e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Kui tagasisidet selleks tähtajaks ei ole 
tulnud, siis arvestame nõusolekuga. Juhend on lisatud manuses.

Täpsustuseks lisan, et kollasega on märgitud viitamised, mis ootavad 
Õendusmääruse jõustumist.

Lugupidamisega,

Laura Oisalu

Vaimse tervise õenduse tegevusjuhendi
töörühma juht
Tel: 55646619

Eesti Õdede Liidu
Vaimse tervise õenduse seltsingu juht